29.6.12

Al mar


Tu i jo hem sopat en bons restaurants, tu i jo hem ballat a la llum d'un fanal,  tu i jo volàvem en un Ford Fiesta groc,  tu i jo hem cantat a la vora del foc. Tu i jo hem buscat coses similars, tu i jo hem tingut el cap ple de pardals, tu i jo dalt de la nòria, tu i jo i la nostra història, però tu i jo no ens hem banyat mai al mar. Al mar! Al mar! Plantem les tovalloles, convido a uns gelats, juguem a pala grega esquivant passejants, a l'horitzó es divisen les veles d'uns nens que fan optimist a la cala del costat. Dormo una estona, ara que bufa de mar, així estirada se't veu espectacular, llarga i blanqueta a la sorra llegint intrigues vaticanes de final inesperat. És abusiva tanta calor, t'incorpores i et poses bé el banyador, amb un peu calcules com està l'aigua i tot està llest per tal que entrem al mar. Al mar! Al mar! Així doncs, si un dia véns i passes per aquí, i si malgrat la feina trobem un matí, no em perdonaria mai, no podria assumir, no agafar-te amb la moto i que no féssim camí. Molt lluny d'aquí, a l'altra banda del món, hi ha un xiringuito amb quatre pins al fons, tu i jo asseguts a la barra d'un bar, sona bona música i som davant del mar. Al mar! Al mar!

Manel - Els millors professors europeus

No hay comentarios:

Publicar un comentario