14.6.12

Jo mai mai


Avui l'Albert arriba a l'hora, em dóna el cava i el poso en fred. I arriben l'Hèctor i la Clara,  porten la nena adormida en el cotxet. I obro la porta a la Judit, avui véns sola, "m'encanta el teu vestit". I va arribant tota la colla, quan són a taula trec el sopar. "Un menjar exquisit", "vull provar aquest vi", "qui vol cafè?, hi ha gintònics, també". i juguem al joc d'aquelles nits d'estiu, "no parleu tant fort que la nena dorm". I l'Hèctor diu: "jo mai mai he desitjat fer un petó a la Judit" i afegeix: "jo mai mai he desitjat que deixés el seu marit", tothom em mira i ningú beu. I aquell dard emmetzinat se m'ha clavat al cor i ho reconec i faig un glop. I veig que tots riuen de cop, però la Judit aixeca el got em mira i em diu: "jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat", "jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat". I jo em congelo i ella beu.

Joan Dausà i els tipus d'interès - Jo mai mai


No hay comentarios:

Publicar un comentario