19.6.12

El tren de mitjanit


Sovint em sento atrapat pel meu propi malson i tinc ganes de cridar, cada dia en algun lloc surt el tren de mitjanit . Hi ha poetes que s'han perdut pintant graffitis en les seves parets. Molta gent que es troba sola cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit. Sovint em sento enganyat quan em veig en el mirall, no en tinc prou amb somiar necessito desfer-me d'aquest pes que em lliga el cor. Hi ha sirenes que estan cantant la llegenda d'un vell mariner. Molta gent que es troba sola cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit. Si ets llunàtic i estàs espantat, si vius als núvols i estàs deprimit, si la boira ja t'ha acompanyat, cada dia en algun lloc pots pujar al tren de mitjanit. N'he conegut molts com tu i jo, és bo saber que no estem sols, això és bo. No sempre s'està de sort, no sempre trobaràs el mar darrera el port. Hi ha Julietes buscant Romeus, hi ha princeses que busquen dolor. Si tens el cor solitari cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit.

Sau - El més gran dels pecadors (tb versió Falcon & Firkin)


No hay comentarios:

Publicar un comentario