11.7.12

Badira hiru aste


Iskin hontatik idazten dizut azken aldian bezala egia da bai sasoi honetan hotza egiten duela neska gazte bat ezagutu dut hiru aste badirela esango nuke bere begiek erraz sorgindu nautela azken bidai hau ez duzu izan etxe ondotik ihesa nigandik hurrun aurkitu arren hara itzultzeko ametsa zuekin beti oroitzen banaiz ahaztu naizenik ez pentsa sentimenduak esaten baina ez da hain gauza erreza orain goizean pozik hartzen dut mendebalderako trena harrizko zoru  ahaztuetan biderik eta zahareña bizitzak sarri erakusten du badena eta ez dena inoiz latz hartu banindu ere gaur gozo hartu nauena lantzean baina, egun luzeetan bihotza egoten da triste agindutako promesa hura ezin kunplidu nezake "loriak udan" kantatzen baitut inoiz gutxitan ez uste letrak ez ditut oraindik ahaztu akordatzen naiz hainbeste.

Mikel Urdangarin -  Badira hiru aste

(Te escribo desde esta esquina como la última vez. Es verdad que últimamente hace frío. He conocido a una chica joven hará unas tres semanas, diría que sus ojos enseguida me han embrujado. Este último viaje no ha sido una escapada de casa, aunque te encuentres cerca de mi sueño con volver. Siempre me acuerdo de vosotros, no penséis que me he olvidado! Hablan de sentimientos, pero no es una cosa tan fácil. Ahora temprano y contento cojo el tren del oeste en los techos de piedra olvidados, el camino mas viejo. La vida a menudo muestra lo que es y lo que no, aunque haya encontrado como duro lo que hoy me parece dulce. De vez en cuando, pero en días largos, el corazón está triste. No pude cumplir la promesa hecha. En verano no pocas veces canto "loriak udan". No me he olvidado de la letra, me acuerdo muchas veces de ella.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario