26.7.12

Desert rain


Miss you so much, now call again  Come come tonight, just hold me tight This desert rain, you are my guiding light. We, we were lost this, walk of pain I miss you so much now I call again Come, come tonight, just hold me tight From this desert rain, you are my guiding light We, we were lost this, walk of tide We forgot about love, we forgot about us Now I am here, dreams become real. I feel like a the sand Is blowing away into the storm I'm inside this dream That feels just like a desert rain. We, we were lost, this walk of pain I miss you so much, now I call again Come, come tonight just hold me tight From this desert rain, you're my guiding light We were lost this walk of tide We forgot about love, we forgot about us Now I am here, dreams become real. You will always have my soul Even dream are secret worlds uhhhhh. I’m missing you.

Edward Maya - The Stereo Love Show

(Te echo mucho de menos, ahora llamo de nuevo. Ven, ven esta noche, tan sólo abrázame fuerte en esta lluvia del desierto tú eres la luz que me guía. Nosotros, deseamos perder este mundo de dolor. Te echo mucho de menos. Ahora te llamo de nuevo, ven, ven esta noche, tan sólo abrázame fuerte en esta lluvia del desierto. Tú eres la luz que me guía. Nosotros, deseamos perder este mundo de marea, nos olvidamos del amor, nos olvidamos de nosotros. Ahora estoy aquí, los sueños se hacen realidad. Me parece que la arena está volando de nuevo al interior de la tormenta. Estoy dentro de este sueño que parece lluvia del desierto. Nosotros, deseamos perder este mundo de dolor. Te echo mucho de menos, ahora te llamo de nuevo. Ven, ven esta noche tan sólo abrázame fuerte en esta lluvia del desierto. Tú eres la luz que me guía. Nosotros, deseamos perder este mundo de marea. Nos olvidamos del amor, nos olvidamos de nosotros. Ahora estoy aquí, los sueños se hacen realidad. Siempre tendrás mi alma, incluso los sueños son mundos secretos Oooh ooh ooh oooh... Te extraño.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario