21.10.14

Fart



M'aixeco, dono voltes i em marejo molt pensant que tinc la vida plena de responsabilitats amb dona, fills i un gos tancat on és la llibertat?  El meu amor inquiet ens mou la barca a cops de vent i em fan sortir a buscar de nou un mar adolescent però jo vull ser un bon pare i d'ells mai mai m'apartaré, molt bé, molt molt bé.  Fart de dir-me què he de fer, fart dels dits a l'ull i les parets que em veuen fals quan sembla que n'estàs fart del món i el ritme vols parar hem de fer un descans i tornarem per un camí que ens deixi, que ens deixi respirar...  I tanco els ulls en un malson a llocs on mai he estat fugint tot sol buscant la llum que em faci despertar i cares, mans, i cossos em segueixen envoltant i no hi ets...  Fart de dir-me què he de fer, fart dels dits a l'ull i les parets que em veuen fals quan sembla que n'estàs fart del món i el ritme vols parar hem de fer un descans i tornarem per un camí que ens deixi, que ens deixi respirar...

Llumia - Trossos d'una vida sencera


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario