17.3.12

Vola


Algú ja riu i surt el sol i ja badalla i espeteguen els balcons de flors i sona un vals a les valls adormides, mentre trafico el meu enyor que és polissó de valls i viles que duc als ulls mal temps i fred, que l'he somiat amb tu un viatge llarg, he robat a un circ sencer tota la màgia per regalar-te. He assaltat dos-cents mil trens per fugir amb tu de matinada. He seguit tots els camins i traficat amb l'enyorança, mil desitjos infinits sota la pell, la nit descalça. Vola, vola, vola, vola. Tot m'ho he endut per caminar a illes perdudes, països inversemblants. He despedit boscos follets i fades. S'han apagat mil i una nits darrere l'aigua clara i no hi ha sol, l'he segrestat. Tantes vegades pot morir ell com néixer del mar i jo em vull viu i tornaré a buscar-te, que tinc un món entre els mans aquesta nit per regalar-te que duc als ulls mal temps i fred que l'he somiat amb tu un viatge llarg, he robat a un circ sencer, tota la màgia per regalar-te. He assaltat dos-cents mil trens per fugir amb tu de matinada. He seguit tots els camins i traficat amb l'enyorança, mil desitjos infinits sota la pell. T'he dut tot el que tinc tot el que duc a dins, el que he tret del camí, tot el que el temps m'ha dit i tu tens tota la màgia. D'on l'has tret? Quin és el secret? torna'm la quan no hi ets la trobo a faltar. On estan els 40 lladres? T'he dut tot el que tinc, tot el que duc a dins, el que he tret del camí, tot el que el temps m'ha dit i tu tens tota la màgia. D'on l'has tret? Quin és el secret? Torna'm la quan no hi ets la trobo a faltar. On estan els 40 lladres? Vine, són lluny de la ciutat tots els contes que sé. Vine, camina, si vols de nit marxem. Vola, vola, vola, vola. Vola, vola, vola la vida tremola i vola... vola, més, vola més lluny... vola que l'he somiat un viatge llarg amb tu... vola, vola, vola, l'ànima es fa gran, vola, tito, vola!

Txarango - Welcome to Clownia

No hay comentarios:

Publicar un comentario