1.8.12

Errainuaren modura


Esaiezu hemen naizela bila etortzeko atsedenik ez bidean geldiunerik gabe gau eta egun ipar nahiz hego aurrera jo ta ke zure begiradak Jarama inoren beldurrik ez, zatoz ba! biok bidez bide bat,bi, ez dugu mugarik sasi guztien gainetik errainuaren modura! galdetuko didazu zer ote nabilen  amilduko ez ote naizen azkenean irteerarik gabe amaitzeko galtzen eta galdua naiz bai, hemen ez ba zaitut zure ondoan ekaitza naiz esan, ba al da haizea lotzerik? ez da errainua preso sartzerik; zatoz ba! biok bidez bide bat, bi, ez dugu mugarik laino guztien azpitik inork ezingo nau arrapatu!

Skalariak – Radio Ghetto

(Diles que estoy aquí, que vengan a buscarnos, que no descansen en el camino sin paradas. Día y noche norte o sur, adelante jo ta ke! Me lleva tu mirada sin miedo a nadie, ven pues! Los dos camino en camino, uno, dos, no tenemos limite por encina de todas las zarzas, como el rayo! Me preguntaras que estoy haciendo, sino me habré caído al fin sin salidas perdiendo para terminar. Y estoy perdido, si no te tengo al lado tuyo soy la tormenta. Dime, es posible atar el viento? No se puede meter preso las zarzas. Ven pues! Los dos camino en camino, uno, dos, no tenemos limite por debajo de todas las nubes. Nadie me puede pillar!)

(lletra: musikazblai.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario