3.11.12

A message to you, Rudy


Stop your messing around  Better think of your future Time you straightened right out Creating problems in town Rudy, a message to you Rudy, a message to you Stop your fooling around Time you straightened right out Better think of your future Else you'll wind up in jail Rudy, a message to you Rudy, a message to you Stop your messing around Better think of your future Time you straightened right out Creating problems in town Rudy, a message to you Rudy, a message to you Rudy, a message to you Rudy, a message to you

The Specials – Specials (tb versió Els Pets)

(Para ja de liar-la arreu, millor que pensis en el teu futur. Has malgastat el temps creant problemes a la vila. Rudy, aquest missatge és per a tu, és per a tu. Deixa de fer bogeries, has malgastat el temps. Millor que pensis en el teu futur o et podrirás a la presó. Rudy, aquest missatge és per a tu, és per a tu. Para ja de liar-la arreu, millor que pensis en el teu futur, has malgastat el temps creant problemes a la vila. Rudy, aquest missatge és per a tu, aquest missatge és per a tu, aquest missatge és per a tu, és per a tu.)

(Versió Els Pets:  El meu avi és pagés, té un tros ple d'avellanes. No sap parlar anglés, ni tampoc en té ganes. Ell medeix per corteres i baixa pels bancals, puja per les poderes com si fos un babau. Martí! El meu avi es diu Martí! El meu avi es diu... A vegades renega i pugen tots els sants, després s'hi posa fregues com si fos a la sang. Martí! El meu avi es diu Martí! El meu avi es diu... El meu avi és pagés, té un tros ple d'avellanes. No sap parlar anglés, ni tampoc en té ganes. Martí! El meu avi es diu Martí! El meu avi es diu...)


(lletra: racojg.blogspot.com.es)

No hay comentarios:

Publicar un comentario