20.11.12

El teu amant


Avui he vist el teu amant. Portava un jersei vermell i un bon pentinat. Però no l’he saludat. En canvi m’he quedat parat davant d’un aparador amb miralls. I mirant-me he pensat “Que n’han passat d’anys”. I ara m’he trobat amb que he estat somiant en un conte on no hi ets, on em sento lleig. Potser és la falta de llum, Potser només et venc fum...però crec que m’estic equivocant, que l’estic cagant. Aaahh ahhhh. I em criden els intermitents del cotxe del devant que amb un tarannà intens s’engeguen i es van apagant. Potser és un codi secret amb molta mala llet. Potser és nomes l’inconscient que em diu que no passa res si avui et dic: No saps com t’he odiat, tant com t’he estimat. He maleït els racons, els carrers que per sempre quedaran tintats. I ara tu em juraràs que això ja s’ha acabat. Et vull poder recordar sense fer mala sang sense esperar que algun dia tornaràs.

4t 1ª (Quart Primera) – Pel-lícules


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario