19.11.12

Jaio nintzen


Jaio nintzen, Europako herrixka batean Non mendiak daude itxas ertzean Non aranak dira hamaika. Jaio nintzen, Euskara ez izanda ama hizkuntza Eta erdaraz izan arren hazkuntza Berarekin jabetu nintzen. Hemen hasi hemen bukatu ni neuk ez nuen aukeratu bertan maitatu Etorkizuna borrokatuz. Jaio nintzen, gertu ikusita bortizkeria Salatuta bidegabekeria Ez zigun inork entzuten. Jaio nintzen, eta ikusita herri baten nahia Lepotik zuela ondoko saiak Bazela geure garaia!! Jaio nintzen, jakinda supituki heriotzak Joko zuela nire ate hotza Eta barruan sartuko zen. Jaio nintzen, nire herria aske ikusteko guraz Eta guregan genuenez ardura Hil baino lehen ikustea.

Betagarri - Zorion Argiak

(Nací en un pueblecito de Europa, donde los montes están al borde del mar, donde hay multitud de valles. Nací no siendo el euskera mi lengua materna y aunque educado en castellano, lo hice mío. Aquí empecé y aquí  acabaré, yo no lo elegí. Aquí vivimos y aquí amamos, luchando por el futuro.Nací viendo de cerca la violencia y denunciando la injusticia, nadie nos escuchaba. Nací y viendo que el deseo de un pueblo era agarrado por el cuello por el vecino buitre ya era nuestro momento. Nací sabiendo que de repente la muerte tocaría mi fría puerta y entraría dentro. Nací con el deseo de ver a mi pueblo libre y como en nosotros residía la responsabilidad, verlo antes de morir.)

(lletra: betagarri.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario