13.4.13

De muda en muda


Per què m'enganyes? Per què no em vols? Per què m'ignores? Prou que hi ets. De muda en muda i torno a casa ben florit per fer farcells buscaré un lloc on no quedar-me, trobaré un lloc per caure mort. Hi haurà estones que em demanes, hi haurà minuts que va i no em sents, hi haurà instants que mai no em cuides, hi haurà moments que no em dius res, hi haurà cases embastades, hi haurà conills sortint de més, hi haurà cargols pintant els sòcols, hi haurà carrers sense sergents. No hi haurà segons que no et recordi, no hi haurà cap lloc on caure mort. De muda en muda i torno a casa ben florit per fer farcells buscaré un lloc on no quedar-me, trobaré un lloc per caure mort. No hi haurà segons que no et recordi no hi haurà cap lloc per caure mort no ens cal minyones, mai no ens faltin amb tants propòsits en l'oblit. Perquè m'ignores poc, perquè m'enganyes poc, perquè em menteixes poc,perquè m'estimes molt.

Adrià Puntí – Maria

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario