27.2.14

Mare de la ciència


Papallones mengen flors per dinar. Crec que avui no tinc ganes de cuinar, i el llom està congelat i no hi ha cap tros de pa.  Sona a les 10 i em llevo a les 12. Cada cinc minuts i no m'importa. El llit no em deixa aixecar, diu que em trobarà a faltar.  Ningú treballa però tenim molta feina. Espaguetis el plat per Excel-lència de nit. Hi ha un cabró d'ocell que no para de cantar.  Farem un "criadero" de cuques de llum el dia que no puguem pagar l'electricitat  Que si energies i energies renovables. Llibres interessants amb coses dispensables. Avui, impossible d'estudiar... Ja em crec que ho faré demà!  No sóc un tio que "rebossa" intel•ligència. La mare de la ciència sempre ha "set" la hortènsia Sempre ha "set", sempre ha "set" la hortènsia!  Solc emocionar-me quan tallo cebes, sé que tu també però no ho vols dir. Intentant fer l'hort ens partim l'esquena: el motocultor funciona de pena.  El camí es fa llarg si vas amb presses. Si et descuides "algo" pots plorar. Aquí hem descobert quant pesen les pedres i que hi ha bons camps per pasturar.  Poc a poc, poc a poc i poc a poc a poc, poc a poc a poc i poc a poc a poc, poc a poc a poc, poc a poc a poc, poc a poc a poc i  Quan estem sols solem fer coses rares, Aquesta n'és la mostra clara. Sempre els hi estaré agraït als meus pares. Sempre els hi estaré agraït als teus pares.

Oques grasses - Un dia no sé com


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario