7.12.14

Cançó del pica-pica (si tu ets aquí)



Avui vénen uns amics a casa avui a sopar hi ve gent no tenim res fresc a la nevera no sé què els podriem fer i una truita de 'suspirus' croquetes en clau de fa samfaina amb gust de 'mimus' pastís de trons i llamps avui vénen uns amics a casa avui a sopar hi ve gent totes les botigues són tancades i els 'paquis' de baix també i una truita de 'suspirus' croquetes en clau de fa samfaina amb gust de 'mimus' pastís de trons i llamps què els podríem fer a tota aquesta gent m'és ben igual si tu ets aquí, tinc el cel a les mans avui vénen uns amics a casa avui a sopar hi ve gent no tenim res fresc a la nevera no sé què els podriem fer una truita de 'suspirus' croquetes en clau de fa samfaina amb gust de 'mimus' pastís de trons i llamps què els podríem fer a tota aquesta gent m'és ben igual si tu ets aquí… si tu ets aquí… si tu ets aquí… si tu ets aquí, tinc el cel a les mans tinc el cel a les mans tinc el cel a les mans.

Fred i Son - Diu que no sap què vol

(lletra: fredison.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario