1.1.12

I'm not like everybody else


I won't take all that they hand me down, and make out a smile, though I wear a frown, and I won't take it all lying down, 'Cause once I get started I go to town. 'Cause I'm not like  verybody else, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. and I don't want to ball about like everybody else, and I don't want to live my life like everybody else, and I won't say that I'm so fine like everybody else, 'Cause I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. But darling, you know that I love you true, do anything that you want me to, confess all my sins like you want me to, there's one thing that I will say to you, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. I'm not like everybody else, I'm not like everybody else and I don't want to ball about like everybody else, and I don't want to live my life like everybody else, and I won't say that I'm so fine like everybody else, 'Cause I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. like everybody else, like everybody else, like everybody else,  like everybody else. If you all want me to settle down, slow up and stop all my running 'round, do everything like you want me to, there's one thing that I will say to you, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. and I don't want to ball about like everybody else, and I don't want to live my life like everybody else, and I won't say that I'm so fine like everybody else, 'Cause I'm not like everybody else, I'm not like everybody else. Like everybody else (like everybody else), like everybody else (like everybody else), like everybody else (like everybody else), like everybody else.

The Kinks -  Face to Face

(No voy a contentarme con lo que me dejen los demás y fingir encima una sonrisa, y no voy a dejar que esto quede así, porque una vez que empiezo llego hasta el final. Porque yo no soy como los demás, yo no soy como los demás, yo no soy como los demás, yo no soy como los demás. No quiero ir por ahí como todo el mundo, y no quiero vivir mi vida como todos los demás, y no voy a decir que soy estupendo, como los demás. Pero cariño, tu sabes que te quiero de verdad, y hago lo que quieres que haga, confesar todos mis pecados, como tu quieres. Solo hay una cosa que te diré yo no soy como los demás, yo no soy como los demás, yo no soy como los demás, yo no soy como los demás. No quiero ir por ahí como todo el mundo, y no quiero vivir mi vida como todos los demás, y no voy a decir que soy estupendo, como los demás, porque yo no soy como los demás, yo no soy como los demás, como todos los demás, como todos los demás, como todos los demás, como todos los demás. Si quieres que siente la cabeza, que afloje la marcha y me asiente, que haga todo lo que quieres que haga, hay una cosa que te diré yo no soy como los demás. yo no soy como los demás. yo no soy como los demás. yo no soy como los demás. No quiero ir por ahí como todo el mundo, y no quiero vivir mi vida como todos los demás, y no voy a decir que soy estupendo, como los demás. Porque yo no soy como los demás, yo no soy como los demás. Como todos los demás, (como todos los demás), como todos los demás, (como todos los demás), como todos los demás, (como todos los demás), como todos los demás.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario