2.2.12

Nits amb Txarango


He caigut a terra i m'he aixecat, he caminat descalç quan cremava l'asfalt. Hi ha onades que m'han tombat, ones que mai haurien pogut tocar-me. He estat al lloc que no tocava i he perdut el tren, el temps. M'han caigut els somnis de les mans, el més vital entre les dents. He après el millor de la gent, he après de les fades però, però tinc les butxaques foradades. Que de vegades, eh, és a l'aigüera el més calent i el més sensat no és urgent. Tu, que m'expliques que dóna del mar, el duel contra l'embat vençut, deixa que plorin els teus ulls. Tu sempre dius que s'atrauen els bons desitjos i estan vius. Cap ona mai més podria tocar-te. No demanis perdó que no som de goma i no reboten els cops. Tu, que rius tant, que encomanes pau al teu voltant. Perdona, deixa't cuidar perquè som els teus germans. Recordo nits impressionants on cantàvem delícies al port de la ciutat que ens ha fet forts. Recordo nits impressionants... Dins meu, crida una veu rebel crida. Dins meu, crida, obre la nit obre la mar. És la rialla, la casa de tots on va néixer un somni dolç, un clown, un equilibrista del son, un mindamú de batalla que balla les danses del circ, el nostre elixir, és on volem anar a la festa de disfresses a la lluna Clownia, amb tu. Amb tu que rius tant, que fas màgia a cada instant, a cada plaça de la ciutat, del mar, nostre llar, nostre far, nostre foc que poc a poc valent calent s'encén. Quan la gràcia i la desgracia es donaven la mà. Llàstima, llàstima però recordeu germans que la vida regala una bicicleta a qui pedalalalalaaaa. Dins meu, crida i una veu rebel crida. Dins meu, crida obre la nit obre la mar. Obre els seus bells carrers, obre les valls, sobre els meus ulls menuts obre els encants, obre la seva nit sobre la mar, obre una veu rebel que crida, obre un basar de revetlla, obre les mans, obre els teus ulls, l'asil, obre el ramal, obre la seva nit sobre la mar, obre una veu rebel que crida, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la obre-la, una veu rebel que crida, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la, obre la nit, obre la mar, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la obre-la, una veu rebel que crida, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la, obre-la, obre-laaaa. Dins meu, crida i una veu rebel crida. Dins meu, crida, obre la nit obre la mar. Obreee, crida una veu rebel crida.

Txarango - Welcome to Clownia

No hay comentarios:

Publicar un comentario