2.4.12

A la platja


Truco a la porta i no sé qui m'ha obert. Pujo les escales i no sé a quin pis és. Trobo una veïna que em diu que és al vuitè. Dino a casa teva i no vull menjar galets. Em poso el pijama i me'n vaig cap a dormir. Encenc una espelma i em fico dintre el llit. Sona el telefon, hi arribo pels pèls. Mitja hora parlant i tu no m'has entès. Si vas a la platja jo també vindria. Si vas a la platja tenim tot el dia! Fot una nevada i et quedes a dormir. Cada cop que ìxo se'm congela el rajolí. Hem baixat al bar del poble a fer l'esmorzar. Però tot relliscant hem arribat més enya. He parlat amb l'Òscar I m'ha dit que no venia. S'ha quedat a casa fent-se un plat de llenties. El que no ens ha dit és que estava acompanyat. I és que altra vegada li han donat llebre per gat. Si vas a la platja jo també vindria. Si vas a la platja tenim tot el dia...

Aïsha – Els camells no prenen cafè (tb Si vas a la platja remix)


No hay comentarios:

Publicar un comentario