30.5.12

La nit s'acaba


Només ens queda una nit i no vull passar-me-la dormint. Drogat amb les teves promeses, allà on els somnis s'acompleixen. El temps es para quan t'acostes a mi i a tu t'agrada quan em veus així. I és que em sembla que avui el món s'acaba quan s'acabi aquesta nit. Hagués estat molt bé fer vacances i viatjar per un estiu etern. Però el temps es para quan t'acostes a mi, és una cosa que no puc decidir. La nit s'acaba… Posa't aquell vestit que tant m'agrada, aquell amb el que et vaig descubrir. Seràs el centre de totes les mirades i junts podem cridar… La nit s'acaba i amb ella la nostra cançó, la nit s'acaba, la nit s'acaba… Sé molt bé que em deixaràs amb un pas de nas. Fet malbé com un llibre sota la pluja, xino-xano tornaré direcció al no res. Potser faré un cafè si trobo un lloc obert. La nit s'acaba i amb ella la nostra cançó, la nit s'acaba… pot ser que avui s'acabi el món, la nit s'acaba…

Gossos – Oxigen

No hay comentarios:

Publicar un comentario