13.3.13

Contes i faules


M'encantaria entrar al teu món. Trobar una espurna que em parli de tu. Saber què amaga el teu silenci. Saber si hi ets o no hi ets. Guardaria els teus secrets en una pàgina escrita per tu. Saber què em dius amb la mirada. Saber descriure què sents. Continuar amb l'encanteri, sense misteris, sense perdre el nord. I alliberar amb les paraules contes i faules, entre tu i jo. M'encantaria entrar al teu món. Trobar una mica de llum als teus ulls. Sentir com s'obren les fronteres. Sentir que estàs aprop meu, agafats a un fil de veu, buscant l'escletxa que em porti a tu. Sentir com sonen les imatges. Sentir com sona el moment. Continuar amb l'encanteri, sense misteris, sense perdre el nord. I alliberar amb les paraules contes i faules, entre tu i jo.

Èric Vinaixa - La famosa gemma de Galveston


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario