4.3.13

Tokio m'és igual


Sé que és molt difícil aguantar-me sa ressaca i que és dilluns de gelocatil i cafeïna, arrancarem almanco avui. Senyoreta, m'estimi amb molta força i primavera a certa circumstància i perfil, Xangai no és Pequín. I és només quan som una piltrafa que m'escric i me dibuix, sé que per tu i jo una línea recta mos separa sempre junts. Senyoreta, m'estimi amb molta força i primavera a certa circumstància i perfil, Xangai no és Pequín. Senyoreta, ca meva s'abandona i no ho supera, "su asiento en posición vertical", Pequín no és Xangai. Senyoreta, m'estimi com s'estima en es cinema a certa circumstància i perfil, Xangai no és Pequín. Senyoreta, neons i cosmopolis a tebeos de sushi, Panasonic total, Tokio m'és igual.

Antònia Font - Batiscafo Katiuscas

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario