26.8.13

Trenco una branca


Trenco una branca, res ja no m'espanta, surto de la casa, l'estructura ja no aguanta. Ets tu qui m'ha penjat aquí dalt, ara no em deixis caure com a un animal. M'és tan indiferent el què passa dintre les llars, quan obres la tanca, quan tanques les mans I de taules plenes de menjar, plenes de famílies que no paren de parlar i de taules plenes de menjar, plenes d'alegries i coses per celebrar. Llenço una llança i m'omplo de confiança, entro dins la casa i només queda l'esperança. Ets tu qui m'ha penjat aquí dalt, ara no em deixis caure com a un animal. M'és tan indiferent el què passa dintre les llars, quan obres la tanca, quan tanques les mans I de taules plenes de menjar, plenes de famílies que no paren de parlar i de taules plenes de menjar, plenes d'alegries i coses per celebrar.

Anímic – Hannah



(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario