23.11.13

Min hau


Min hau nuere-nuerea  dudala badakit  baina zauria ez dut  topatzen inundik;  benetan al datorkit  poza erraietatik  ala ez ote nabil  neu bere atzetik?  Honezkero ikasia  nago gerizpean  itzalari azalean  eusteko bestean  aldiz uzkurtu eta  puztu sahiespean  bihotza somatzen dut  eguzki eskean   berriz min hau  luze dirau. Gudu zelai bihurtzen  denean norbera  irabaztea zer da  zer garela?  Nik ez dut nahi  hemendik onik atera  baizik eta bizirik  sentitzea bera   berri min hau  luze dirau.

Katamalo - Erantzi

(Sé que este dolor es mío propio,  pero no encuentro la herida por ningún lado; De verdad me viene la felicidad de las entrañas  ¿O será que yo ando detrás de ella? Por ahora he aprendido desde las sombras.  Soportando la oscuridad sobre la piel.  A veces me encojo, y justo debajo de las costillas  noto el corazón suplicándome el sol. De nuevo este dolor, dura demasiado.   Cuando uno mismo se convierte en campo de batalla ¿qué es la victoria y que es la derrota?  Yo no quiero salir vivo de aquí, sino sentirme vivo.  De nuevo este dolor, dura demasiado. )


(lletra: youtube iluusa)

No hay comentarios:

Publicar un comentario