2.4.14

En un instant


En un instant li e furtat el silenci al teu nom, i somiant que espavile en la boira dels teus ulls, dels teus ulls. Caminant entre les sombres, i esperant a que tu tornes, no se que faig, no se que pense, ni el que dic, Cada cop que mire enrere, cada instant que e perdut, els dies pasen, les nits s'apagen, jo em senc perdut. Ja no puc sentir, ja no poden transmitir, els meus ulls cançats, s'apagen s'apagen,  En un instant he vist ploure milers de llagrimes al mar, i entre les aigues negres, he perdut el rumb. El meu rumb.  Navegant contra les ones, e intentat agafar forçes, per a oblidar, el port llunyá, d'on vaig sarpar.  Cada cop que mire enrere, cada instant que e perdut, els dies pasen, les nits s'apagen, jo em senc perdut.  Jo ja no puc sentir, ja no poden transmitir, els meus ulls cançats, s'apagen s'apagen...  Sols vullc mirar, els teus ulls, obrint-se, obrint-se al meu costat.  Sols vullc mirar, els teus ulls, obrint-se, obrint-se al meu costat.  Cada cop que mire enrere, cada instant que e perdut, els dies pasen, les nits s'apagen, jo em senc perdut.  Jo ja no puc sentir, ja no poden transmitir, els meus ulls cançats, s'apagen s'apagen...  Cada cop que mire enrere, cada instant que e perdut, els dies pasen, les nits s'apagen, jo em senc perdut.  Jo ja no puc sentir, ja no poden transmitir, els meus ulls cançats, s'apagen s'apagen...

Skalissai – Mentre la Terra dorm


(lletra: www.fotolog.com/victimesdeltemps)

No hay comentarios:

Publicar un comentario