5.4.14

Quan ens creuem


No puc recordar quantes vegades dec haver imaginat que abans d'arribar al replà l'ascensor s'aturava i quedàvem tancats, fins l'endemà, que despertàvem com dos amants. No puc ni comptar quantes vegades dec haver somniat que saltava del terrat per rescatar-te de les mans d'un covard que al pis de baix està a punt de deixar-te anar. Quan ens creuem i veig que em veus, el meu destí es posa dempeus i amb un sol gest atura el temps i t'aplaudeix però tu no el sents. T'he de confessar que hi ha dies que em llevo tres quarts d'hora abans i vaig a comprar el pa al forn del davant d'on esperes el tram. Per un instant, per saludar-te mig tremolant, quan ens creuem...  Quan ens creuem i veig que em veus, el meu destí es posa dempeus i amb un sol gest atura el temps i t'aplaudeix, i abans que es fongui tot el gel et confessa algun secret que tothom sap, però tu no el sents.

Joan Dausà – On seràs Demà?


(lletra: youtube Joan Dausà)

No hay comentarios:

Publicar un comentario