12.6.14

Res no es mou


Res no es mou. Ningú no crida. S'ha fet fosc. Una moixa que me mira posa ordre es moviments sense comptar es temps. Quatre llibres mal posats i un silenci que ho diu tot.  Quadres, ramells, planxes i teles, bòtils, culleres, plats i cafeteres. Sense rompre cap got. Un mussol s'ha deixondit.  Un pagès i un caragol es passegen pes verdet. Ses estrelles des safareig són peixos que no diuen res, no diuen res.  I ara que no mos veu ningú obrirem calaixos i caixons. Hi ha mirades que em fan mal I olors molt conegudes. Hi ha drogues que em curen i cançons que encara duren...  Dues velles xafarderes no es poden pensar mai que ses flors d'aquest racó Sempre faran bona olor. M'agrada sortir a respirar S'aire de la mar. Sempre em farà somiar. Juny, juliol, prunes i cireres, cards i abarsets, barques i peixateres. Pedres i parets, porxos i nu rebost en cases de marès. Anirem a arrasar camí, anar a morir.  I ara que no mos veu ningú t'assimilaré com si res. Durem un ritme compassat i tot d'una funcionarem. T'agradarà estar damunt jo, es pits te tremolaran. Es llençols estan humits, Papallones pes pits.

Ja t'ho diré - Moviments Salvatges

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario