15.6.14

Reykjavík


Jo em quedo les pelis d'en Kurosawa i tu els discos d'en Lou Reed, tu la màquina del cafè perfecte i jo aquell wok tan ben parit, tu aquell jardinet de sobretaula que vas voler comprar a Pequin, que dius que sí, que a tu et relaxa, però només fot que merda al pis...  I aquell plat del sud de França d'aquells firaires magrebins, que et dic que sí, que em va de perles, perquè m'aguanta bé els Tintins,  i que tinguis sort a Reykjavík, i que em borris del mòbil aviat, i que els dies no se't facin llargs, i no surtis mai sense un abric...  Ara potser et sembla que el món s'acaba i que ho haguem de cremar tot, però tant tu com jo en trobarem un altre i tot es posarà al seu lloc.  Durant aquest temps sense parella follarem pels descosits. Que et dic que sí, que sempre passa, ens seguirem trobant al llit, i tindrem temps per dedicar-nos, cadascú pel seu costat, que et dic que sí, que farem coses a les que havíem renunciat,  i tornar a conèixer als meus amics, i anar-me'n a les tantes al llit, i no mirar pelis d'en Hugh Grant, no val a pensar per endavant...  i que tinguis sort a Reykjavík, i que en trobis un de ben plantat, i que el gel que ho glaça tot de nit et deixi engegar el cotxe al matí.

Els Amics de les Arts – Bed&Breakfast


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario