1.12.11

Cumpleanys

Els llums s’han apagat. Han tret el pastís. Algú… m’ha fotut la cartera. Quina merda! Ara tindré que renovar el DNI, les targetes, el carnet del Club Súper 3. Què hi farem… no res. Ara han tret els regals. Ta mare, com que t’has fet gran, t’ha regalat unes calces de color carn. Afegeix la tieta, la de Sant Carles de la Ràpita, que a partir dels 20 s’ha d’anar pensant en l’enterro i en la làpida. Us feu una foto amb ton pare. Ell treu pit, mentre pensa: A quin prostíbul aniré aquesta nit? Tu, et quedes mirant les espelmes amb un èmfasi desconegut, agafes aire i… ah no, espera, que només era un esternut…  Veiam qui més hi ha… Ah si! L’oncle Josep, l’etern solter. Avui ha vingut amb una xicota. Una d’alta, amb tacons, lycra, i una nou… a la gola? Tothom aplaudeix, tothom fa gatzara, guaita, per la porta del darrere ja s’escapoleix ton pare. Jo? Jo segueixo en segon pla, ben enrere... Quina hora deu ser? Ja deu haver començat La Riera. També hi ha l’avi, aparcat en un racó. Hosti, l’Iphone! Guaita, un retuit d’en Quim Monzó. Ara, ara va de bo, ara si que agafes aire…què? Altre cop no? Només era perquè s’ha tirat un pet la iaia?? Què més explico fins que bufis les espelmes…  Que hi ha la dona de fer feines, que és cubana, i que  a vegades quan l’avi dorm, ho fem recolzats al seu taca-taca. En Cuqui està dormint a la teva falda…jo no et vull dir res però un porc senglar de mascota et fa semblar bastant rara… Tu! Vinga hòstia! Quan bufaràs això? Brillu! M’estic pixant en el pantaló! No puc més, collons, se m’escapa el pipi… un segon, dos segons, tres segons, quatre i cinc... Amb tot el que has tardat, per bufar el pastís Tothom se n’ha anat, gairebé són les sis. El pipí s’ha escapat, i et dic de debò…  Saps què maca? Que et canti un altre la teva puta cançó.

Gabriel - 10 Gigas per veure una Cassola Bruta (original aniversari - Manel)


No hay comentarios:

Publicar un comentario