8.12.11

Jo Ta Ke

Jaio ginen bai guda baten erdian urteak pasa ta berdinean gaude ez esan inoiz hua bukatua dago ez inoiz esan bidea amaitu da nik ez diat inoiz esango hire egin beharra zein den entzun jendearen ahotsa  Jotake irabazi arte Su ta gar gogoan gelditu barik jotake gogor etsaiari Su ta gar hemen gaude gau ta egunez jotake gogor etsaiari jaio nintzen bai guda baten erdian eta amorrua izan dut gurasotzat iritsiko da herriaren ordua egindakoa ordaindu beharko dute buru barruan .... tanten moduan eta amorrua izan dut gurasotzat ezin konpondu hainbat eta  ainbat kale egindakoa ordaindu beharko dute nik ez diat inoiz esango hire egin beharra zein den nik aspaldi egin nuen aukera jotake irazabi arte Su ta gar gogoan gelditu barik jotake gogor etsaiari Su ta gar hemen gaude gau ta egunez jotake gogor etsaiari jotake irazabi arte jotake irazabi arte.

Su Ta Gar - Jaiotze basatia ( tb versió Trikizio)

(Yo nunca te voy a decir cual es tu deber. Escucha la voz de la gente jotake irazabi arte. Nacimos en mitad de una guerra pasaron los años y estamos en las mismas. No digas jamás esto esta terminado, no pienses jamás que el camino ha terminado. Yo nunca te voy a decir cual es tu deber. Escucha la voz de la gente jotake irazabi arte. Su ta gar sin parar de luchar. jotake duro con el enemigo. Su ta gar aqui estamos dia y noche. jotake duro con el enemigo. Nacimos en mitad de una guerra y he tenido la rabia como padres. Llegara el momento del pueblo, lo que habeis hecho lo tedreis que pagar. Dentro de la cabeza... y he tenido la rabia como padres sin poder limpiar tantas calles lo que habeis hecho lo tendreis que pagar. Yo nunca te voy a decir cual es tu deber, escucha la voz de la gente jotake irazabi arte. Su ta gar sin parar de luchar. jotake duro con el enemigo. Su ta gar aqui estamos dia y noche. jotake irazabi arte. jotake irazabi arte)


No hay comentarios:

Publicar un comentario