4.10.12

Nits de glòria



T'enfiles pels estels buscant senyals, anells d'amor van dringant el teu braç. No sé com fer-ho per no fer-te mal, la lluna gira sempre al teu voltant. Ensenya'm els planetes que ens diguin com som, mostra'm les estrelles del teu cor. Ensenya'm les paraules per entendre-ho tot, diga'm cada lletra del teu nom. Tu em parles, tu em beses, tu em parles, tu em despertes. Dus més de mitja vida al meu costat, hi ha tantes coses que no et sé explicar, l'estiu s'allunya pels teus ulls de sal, unes flors blanques creixen al meu cap. Ensenya'm els planetes que ens diguin d'on som, mostra'm les estrelles del teu cor. Ensenya'm les paraules per entendre-ho tot, diga'm cada lletra del teu nom. Tu em parles, tu em beses, tu em parles, tendresa. Tu em parles.

Sopa de Cabra – Nou

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario