18.10.12

Rehab


They tried to make me go to rehab, I said no, no, no. Yes I been black, but when I come back, you wont know, know, know. I ain’t got the time and if my daddy thinks im fine, he’s tried to make me go to rehab. I wont go, go, go. I’d rather be at home with ray. I ain’t got 70 days, cos there’s nothing, nothing you can teach me. That I can’t learn, from yester halfaway. Didn’t get a lot in class but I know it don’t come in a shot glass. They’re tryin to make me go to rehab. I said no, no, no. Yes I been black, but when I come back, you wont know, know, know. I aint got the time, and if my Daddy thinks im fine, he’s tried to make me go to rehab, I wont go, go, go. The man said, why you think you here? I said, I got no idea. Im gonna, im gonna loose my baby, so I always keep a bottle near. Said, I just think you’re depressed. Kiss me, yeah baby, and the rest. I’m tryin to make me go to rehab. I said no, no, no. Yes I been black, but when I come back. You wont know, know, know. I don’t ever wanna drink again. I just, ooo, I just need a friend. Im not gonna spend 10 weeks. Have everyone think im on the mend. It’s not just my pride. It’s just til these tears have dried. They’re tryin to make me go to rehab. I said no, no, no. Yes I been black, but when I come back, you wont know, know, know. I aint got the time, and if my daddy thinks im fine, he’s trying to make me go to rehab. I wont go, go, go.

Back to black - Amy Winehouse

(Intentaron llevarme a una clínica de desintoxicación, pero dije "no, no, no" Sí, he estado colocada, pero cuando recobro el sentido, ni os enteraréis que lo estuve, ni lo sabéis. No tengo tiempo para ir, y si mi padre piensa que ya estoy bien. Él ya ha intentado llevarme a una clínica de desintoxicación, pero no iré, no iré, no iré. Prefiero estar en casa con Ray. No me sobran 70 días. Porque no hay nada, nada que me puedan enseñar. Que yo no aprenda con el Sr. Hathaway. No aprendí demasiado en clase. Y sé que no aprenderé de un vaso de vidrio. Intentaron que fuera a rehabilitación, pero dije "no, no, no" Sí, me he desmayado, pero cuando recobro el sentido, ni os habéis enterado, ni lo sabéis. No tengo tiempo de ir, aunque mi padre piense que estaré bien. Él ya ha intentado llevarme a rehabilitación dame un beso y descansa". Intentaron que fuera a rehabilitación, pero dije "No, No, No". Sí, me he desmayado, pero cuando recobro el sentido, ni os habéis enterado, ni lo sabéis. No quiero volver a beber. Lo que necesito es un amigo. No voy a perder 10 semanas, para que crean que estoy sentando cabeza. No es cuestión de orgullo, me durará hasta que estas lágrimas se hayan secado. Intentaron llevarme a desintoxicación, pero dije "no, no, no" Sí, he estado colocada, pero cuando recobro el sentido, ni os enteraréis que lo estuve, ni lo sabéis. No tengo tiempo para ir, y si mi padre piensa que ya estoy bien. Él ya ha intentado llevarme a rehabilitación, pero no iré, no iré, no iré.)


(lletra: micanciondehoy.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario