25.12.12

Quan no hi ets


Quan no hi ets, les altres coses no m'importen però no ignoro que els meus somnis no es compleixen quants més dies passen més difícil sembla i mentre jo et vaig esperant. I els records que em fan somriure se'n van amb tu maltractant els present i el futur i tu saps que no m'importa seguir esperant per només un moment d'estimar. Quan no hi ets, et busco i no trobo el camí que intenta apropar-me una mica més a tu una mica més a tu. Quan no hi ets, tinc por que el temps ja no em recordi i que els teus records s'oblidin d'aquell somni. El teu silenci forma part d'aquesta història. I la nit de cop ens marxa i el sol il·lumina l'adéu d'una pobra il·lusió i tu saps que no m'importa seguir esperant per només un moment d'estimar.

Glaucs – Simbènia


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario