28.5.11

Corren

És tard, no sé quina hora és, peró és fosc fa estona. És fácil veure que no hi ets, ni un paper, ja poc importa. Poso els peus a terra, vull caminar, necessito despertar en un dia radiant. Encara em queda temps per descubrir tot alló que m'he amagat i que no m'he volgut dir. Corren, corren pels carrers, corren paraules que no s'esborren, imatges que no se'n van. I ploren, ploren pels carrers, ploren com gotes d'aigua s'enyoren, aquells que ja no es veuran. Difí­cil descobrir qui soc avui­. Una gota em cau mentre un altre em treu la set. Plou i fa sol alhora. Tomba la bala bala, tomba la bala que m'apuntava, era la meva i jo mateix em disparava. Raig de llum il·lumina'm, treu-me el fum. Una revolució dins meu, la sedueixo i es transforma. No s'esborren, en conformo en mirar-me. Mirar-me de dins cap a fora. On puc anar-te a buscar? Nena no és broma... Hauria d'haver estat diferent, peró en un moment s'han tancat les portes. Poso els peus a terra, vull caminar, necessito despertar en un dia radiant. Encara em queda temps per descubrir tot alló que t'he amagat i que no t'he volgut dir. Corren, corren pels carrers, corren paraules que no s'esborren, imatges que no se'n van. I ploren, ploren pels carrers, ploren com gotes d'aigua s'enyoren, aquells que ja no es veuran. 

Gossos - Oxigen

No hay comentarios:

Publicar un comentario