30.9.11

A la llum del nord

Estaves marxant. Estaves marxant per sempre. Res més a dir. El final de l'esforç del cor. Agre el vent darrera del clatell. Agra mirada llençada. Agra l'onada en la pedra, en l'artell. El temps i el mar el cobriran. Por i bellesa em sacsegen el cor. Em persegueixen memòries. Perquè no em trenquin el cor. Deixo passar l'onada dins meu. Veient les coses a la llum del nord. Tu mai les veuràs clares. L'amor és curt com les nits d'estiu a la llum del nord... amor. Tocant-te la cara braille d'afecte dels cecs. Prenent per gràcia l'espurna que trobi el contacte. Tranquil·la la brisa a l'estany del parc. Tranquil el riure que em va atraure. Tranquil el passeig agafats de la mà. En la foscor. A la llum dels astres. Por i bellesa em sacsegen el cor. Em persegueixen memòries. Perquè no em trenquin el cor. Deixo passar l'onada dins meu. Veient les coses a la llum del nord. Tu mai les veuràs clares. L'amor és curt com les nits d'estiu. A la llum del nord... amor. Por i bellesa em sacsegen el cor. Em persegueixen memòries. Perquè no em trenquin el cor. Deixo passar l'onada dins meu. Veient les coses a la llum del nord. Tu mai les veuràs clares. L'amor és curt com les nits d'estiu. A la llum del nord. Veient les coses a la llum del nord. Tu mai les veuràs clares. L'amor és curt com les nits d'estiu. A la llum del nord...amor.

Cercavins - No sé si dir-te el que tinc al cap

No hay comentarios:

Publicar un comentario