3.9.14

Dia de tranquis


Aixeco la persiana i ja fa una setmana que no em faig el llit, i em pregunto un altre cop si val la pena si el desfaig al primer crit. M'arrenco la lleganya seca amb mala gana i sempre amb aquell dit, perquè no m'agrada l'aigua i això que vaig néixer aquari a mi m'han dit. Em poso aquella samarreta de l'última feina que no valoraven i em van enganyar, però almenys per anar per casa i com a pijama també es pot aprofitar. Sota la meva "sombrilla" de la terrasseta com una galeta sucada a la llet, m'estiro a la hamaca, encenc un "catxarro" i poso la ràdio on sona aquell casset, i avui ja ho tinc tot fet. Tu vas marxar i una cresta dins de l'ànima va néixer per instint. Tu vas marxar, sensació de quan el Barça va deixar de ser el Dream Team. I ara canto com el Bob i els mals espanto when the sun is shining y yo me levanto, Avui és dia de tranquis espero que cantis sha-la-la-la-la! the sun is shining y yo me levanto, Avui és dia de tranquis espero que cantis sha-la-la-la-la!  Agafo la guitarra però no tinc ungles i no puc rascar, me les vaig menjar ahir la nit quan et mirava i no em podia concentrar. Ara que ja vaig, ara que ja faig un raig de vi del Maig del Penedret, recordo que si tu marxaves era perquè no feia cas del que deies i anava molt pet. Ara que ja estic despert i se del cert que et vull trucar, però em fa vergonya, espero una conya si dic que em perdonis que soc com la ronya i estic de color verd. Sóc una poma, soc una galeta, el número 2 de la goma que peta. PUM! La cara de pena la deixo que es queda al coixí com la baba que també em feies gotejar, me'n vaig a esmorzar. Tu vas marxar i una cresta dins de l'ànima va néixer per instint. Tu vas marxar, sensació de quan el Barça va deixar de ser el Dream Team. Ara canto com el Bob i els mals espanto when the sun is shining y yo me levanto, Avui és dia de tranquis espero que cantis sha-la-la-la-la!

La Terrasseta de Preixens - El gran desgraciat

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario