21.9.14

L’última volta que et veig


Va ser la nit d'un concert d'un grup que mai no recorde, i va passar tot com solen passar estes coses Jo només en el desig pensava I tu em vas furtar la son I la letàrgia I Poc a poc ja et buscava amb la mirada M'acostumava al teu gest i al teu parlar suau I a la teua manera de parar la taula I la manera com rulaves I a les cançons que més t'agradaven Quan m'inventaves noms i jo m'emprenyava Quan em despertaves amb carícies i et besava Coquetes amb mel, colpets de cassalla. L'última volta que et veig. El nostre serà un adéu sense retrets sense revenges Que el camí et siga llarg i ple de llum i noves sendes Com quan anàvem junts a la muntanya i ens apartàvem de la ruta marcada. Vaig aprendre tantes coses que no he tingut temps de recordar-les Seran els canuts? o seran les ganes d'oblidar-te? Em vas ensenyar a colar-nos al metro A comptar fins a deu abans de cagar-la Vas omplir el meu temps de jocs de paraules i diumenges sense ressaca Una vesprada de març una cançó de Feliu i tu i jo despullats en aquells pis de la Plana L'última volta que et veig. …i si jo fora més llest i tu ho sigueres menys canviaria la qüestió, canviaríem els papers. ama i senyora dels besos més inquiets, un plaer estar amb tu i recordar quan érem un.

La Gossa Sorda – Saó


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario