13.9.14

Et faré feliç


Uohohoho Surt el sol i ja no puc dormir L'estiu al llit no es fet per mi La calor envaeix la meva habitació I la festa del mar ja es pot sentir La guitarra ja zona entre quatre amics Fa shurupapa shurupaparara Quan arriba la nit amb els carrers vestits de festa I tu tan sensual i aquella samarreta dels lax Que quan et mous em fa patir el teeeeeu Shanananana nanana jo vull estar amb tu tota la nit Fins que surti el sol a migmatí I perdre'm dins del teu desig Que em fa sentir tan Shabadapapa Cada moment que estic amb tu Perque aquest estiu jo et faré feliç, jo et faré feliç A la plaça major ja és tot apunt La txaranga final ja es amunt Tres, dos, un: la festa ha començat Els ocells ja s'enlairen el cel no és lluny I la mateixa colla d'amics sonant més junts I allà, allà, allà sempre hi ets tu Quan arriba la nit amb els carrers vestits de festa I tu tan sensual i aquella samarreta dels lax Que quan et mous em fa patir el teeeeeu Shanananana nanana jo vull estar amb tu tota la nit Fins que surti el sol a migmatí I perdre'm dins del teu desig Que em fa sentir tan Shabadadada Cada moment que estic amb tu Perque aquest estiu et faré feliç, jo et faré feliç. Uooho Jo et faré feliç.

Via límit – Superherois

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario