2.7.13

Endevinalla


Des d'Orient fins a Occident, del Gran Sol fins Berberia, he robat tots els tresors per riure'm de qui els tenia. M'he rigut de l'home avar, m'he saltat la jerarquia, m'ha executat mil cops però jo neixo cada dia. Ei, sóc aquí, però tu no em veus! Ei, sóc aquí, sóc aquí. Ei, sóc aquí, però tu no em veus! Ei, sóc aquí, sóc aquí. Acompanyo el boig amant perquè trobi companyia.  L'abandono trist, poruc, si ell és ple de gelosia. Nedo sempre entre bons vins, petonejant l'alegria, m'emborratxo ben amarg si nous hi ha a la taula amiga. Ei, sóc aquí però tu no em veus! Ei, sóc aquí, sóc aquí. Ei, sóc aquí però tu no em veus! Ei, sóc aquí, sóc aquí. Sóc allò que no té nom si en tingués mai no el diria. Sóc allò que no té nom, si el digués us mentiria. Sóc allò que no té nom, si en tingués mai no el diria. Sóc allò que no té nom, si el digués us mentiria. A un tros de set, a un xic d'estació, a un cop de vent, a un trist de blau, xiulet d'amor, gotim de tren. Aprop de tu a un riff de rock. Sóc aquí, però tu no em veus. Sóc aquí, però tu no em veus. A un cop de sort, a un cap de núvol, a un cop de mà, a un cop de cap, a un pic de mar, a un ull de blau, a un cap de llop, a un tros de cel.

La Troba Kung-Fú – Clavell Morenet

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario