30.7.13

Rimapatxa western


No t'espantis estimat porto un pet força important des de que has marxat el cap em dóna voltes. Fill de puta el meu cervell o el meu cor o els meus sostens. Dius que ets racional, no m'ho creuré mai, a veure si t'escoltes. Vénen deu mil jaguars perseguint-me per darrere, jo no sé si haig de marxar, m'he d'aturar o fer un pas enrere. El que si que tinc molt clar és que no la vull palmar sense deixar-te un buzón movistar que t'aclareixi una cosa molt important. Que si tu vius al trote i jo visc al galope no és culpa meva de veritat, que si tu vius al trote i jo visc al galope doncs quina pena quin engany. T'has pres un vi mentre deies com t'agradava d'estar aquí amb mi, jo hauria de dir que si m'haguessis demanat el matrimoni fins que la mort ens separi, hauria dit sí. Que si tu vius al trote i jo visc al galope no és culpa meva de veritat, que si tu vius al trote i jo visc al galope doncs quina pena quin engany. Tan bé que estàvem i ara em véns amb aquest rollo tan forçat, no et creuré mai i si algun dia ens trobem, que passarà els dos ho sabem, procurarem gestionar bé la tensió existent. Que si tu vius al trote i jo visc al galope no és culpa meva de veritat, que si tu vius al trote i jo visc al galope doncs quina pena quin engany. Ahora vamos a hacer como si nos doliera ahora vamos a hacer como si nos escociera ahora hacemos como que gritamos pero es mentira. Puedo hacerlo haciendo así.

The Mamzelles - Que se desnude otra


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario