12.7.13

Finalment


Ara que m'has donat la mà i note el fred dels nervis entre els teus dits perdona'm si no puc parlar però és que el cor em roba l'aire del pit. Ara que m'has donat la mà finalment voldria córrer als cims i després volar tota la nit, voldria córrer als cims i després volar tota la nit despert. Ara que t'he donat la mà i encaixa suau com els estels en la nit m'agradaria dibuixar una finestra per obrir el demà. Ara que t'he donat la mà finalment voldria córrer als cims i després volar tota la nit, voldria córrer als cims i després volar tota la nit despert. Ara que ens em donat la mà hem construït sobre un llenguatge proscrit les mil paraules que faran de la remor de moltes veus un sol crit. Ara que ens hem donat la mà finalment voldria córrer als cims i després volar tota la nit, voldria córrer als cims i després volar tota la nit despert. No digues res només acosta't i dóna'm mà.

Feliu Ventura - Música i lletra

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario