14.9.13

You give me something


When I met you, you were so unique Had a little thing I'd love to keep Every movement carried so much mystique I knew right then I'd carry on, to you I knew my heart belonged You, you give me something Something that nobody else can give See my heart, has started thumpin' You're the one I truly know I dig Like the sunbeams from a perfect summer's day Heaven only seems a step away When I'm with you, I just celebrate I'm hoping my message gets through There's never been someone like you I had nobody, on you I would lean Cos you got these little things that I know I've never seen You, you give me something Something that nobody else has got And this love, that I've been wanting Oh baby's turning out too fast to stop You, you give me something Something that nobody else can give See my heart has started thumpin' You're the one I truly know I dig.

Jamiroquai - A Funk Odyssey

(Cuando te conocí, eras única. Tenías algo que yo quería conservar. Cada uno de tus movimientos encerraba tanta mística. En ese mismo momento supe que continuaría, que mi corazón te pertenecía. Tú, tú me das algo, algo que nadie más puede darme. Lo ves, mi corazón comienza a latir, eres la única por quien me vuelvo loco. Como los rayos del sol en un perfecto día estival, el paraíso parece estar tan solo a un paso. Cuando estoy contigo, solo festejo, espero que recibas este mensaje, nunca hubo nadie como tú. No tengo a nadie, en ti descanso porque tienes esas pequeñas cosas que se que nunca antes había visto. Tú, tú me das algo, algo que nadie más me da. Y este amor, que desee, oh, nena, va demasiado rápido como para frenarlo. Tú, tú me das algo, algo que nadie más me da. Lo ves, mi corazón empieza a latir, eres la única por quien me vuelvo loco.)



(lletra: lascancionestraducidas.blogspot.com.es)

No hay comentarios:

Publicar un comentario