31.3.14

Lletres de colors


Porto lletres de colors, poso a cada síl·laba una part de passió i una d'amor per dues de rancor, tot això en el paper quadriculat d'un bloc. Porto mil lletres de colors i encenc el teu motor, estimulo el teu amor i així si que té valor. Busco direccions prohibides i així cremo la bobina.  Porto tatuades dins el cor partitures de cançons i paraules de passió. Són el meu petit tresor. Pujo a totes les bastides i així creo melodia!! Porto lletres de colors, poso a cada síl·laba una part de passió i una d'amor per dues de rancor, tot això en el paper quadriculat d'un bloc. Són les lletres de colors, les que em fan perdre el cul i em roben les amargors. Jo sóc el que pinto el sol i escampo la boira quan plega el soroll. Ells em volen tallar el coll, jo només vull reggae music per tothom. Demaneu-li el "pull up" al meu selector dj Merey "the doctor". La pirata reggae del bo, featuring Hector, Raggatak Sound et portem el dancehall al show, comences a la barra i al final et mous.

Pirat’s Sound Systema -Vol.II


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario