13.3.14

Mataré el proper que em pregunti "Què tal?”


Avui sóc un guanyador però ningú em regala cap consola. Volia que ahir fos com avui, però no hi ha cap màquina del temps.  Els meus amics em diuen que vaig bé, els meus pares simplement són morts. Ella segueix sempre al meu costat,  a tot m'hi acostumo.  No em pregunteu mai com estic, feu-me preguntes més senzilles. Què vol dir "si sóc feliç"? Doncs jo què sé, depèn del dia.  "Hola veig que tot va bé. No sé què deu ser per tu un bon dia." Avui no hi ha novetat, de moment no he tingut accidents. No m'han robat res ni tampoc he renascut al cor de Somàlia. No s'ha mort ningú darrerament. Jo visc dia a dia.  No em pregunteu mai com estic, feu-me preguntes més senzilles. Què voldir "si sóc feliç"? Doncs jo què sé, depen del dia. No, no se m'ha cremat el pis.  No em pregunteu mai com estic, feu-me preguntes més senzilles. Què vol dir "si sóc feliç"? Doncs jo què sé, depèn del dia.  "Hola veig que et va bé." Què vols que et digui, fa mal dia. Avui no hi ha novetat. Com vols que visqui el dia a dia si... si no m'amputen res.

Rosa-Luxemburg  - Autobiografia oficial


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario