3.6.13

Reel Around The Fountain


It's time the tale were told Of how you took a child And you made him old It's time the tale were told Of how you took a child And you made him old You made him old Reel around the fountain Slap me on the patio I'll take it now Fifteen minutes with you Well, I wouldn't say no People said that you were virtually dead And they were so wrong Fifteen minutes with you Oh, I wouldn't say no People said that you were easily led And they were half-right They … oh, they were half-right, oh I dreamt about you last night And I fell out of bed twice You can pin and mount me like a butterfly But "take me to the haven of your bed" Was something that you never said Two lumps, please You're the bee's knees But so am I Meet me at the fountain Shove me on the patio I'll take it slowly Fifteen minutes with you Oh, I wouldn't say no Oh, people see no worth in you Oh, but I do. h, oh, I do Oh, I do Oh, I do.

The Smiths - The Smiths (tb versió Fun People)

(Es momento de esa historia que nos contaron sobre como tomaste un niño y lo convertiste en adulto.Es momento para esa historia que nos contaron sobre como tomaste un niño y lo convertiste en adulto.Lo conviertes en adulto dndo vueltas alrededor de la fuente. Dame una cachetada en el patio. Me la quedo ahora. Quince minutos contigo. Bueno, no diría que no. La gente decía que estabas prácticamente muerto. ¡Y estaban tan equivocados! Quince minutos contigo. No diría que no. La gente decía que te dejabas llevar fácilmente. Y tenían algo de razón. Sí, la tenían. Quince minutos contigo. Bueno, no diría que no. La gente no cree que merezcas la pena, pero yo sí. Soñé contigo anoche, y me caí dos veces de la cama. Puedes pincharme y colocarme como a una mariposa, pero llévame al paraíso de tu cama. Era algo que nunca decías. Dos terrones de azúcar, por favor. Eres lo mejor de lo mejor, pero yo también lo soy. Encuéntrate conmigo en la fuente. Empújame en el patio. Me lo tomaré con calma. Quince minutos contigo. Bueno, no diría que no. La gente no cree que merezcas la pena, pero yo sí.)

(lletra: lagentelacomplica.blogspot.com.es)

No hay comentarios:

Publicar un comentario