1.6.13

Ser diferent


Ser diferent a tota l’altra gent, aprendre a resistir fins que arribi l’últim dia, Saber dir que no al camí més fàcil, avançar sense por, ràpid que s’acaba el temps. La gent t’assenyala en veure que vas vestit diferent, et prens el dia tot rient i amb ben poca cosa estàs content. Dispara, el ritme no para i amb aquesta melodia penso sempre on sóc ara i no vull deixar de somiar que en un altre lloc potser surti el sol. Demà el sol brillarà per tots igual, brillarà per tots igual però això només podrà ser demà, només podrà ser demà. I quan em dóna la gana em dóna la gana, em poso a ballar i quan em dóna la gana em dóna la gana, em poso a cridar i quan em dóna la gana em dóna la gana, jo vull cantar que el dia es faci molt i molt més llarg. Ser diferent a tota l’altra gent, aprendre a resistir fins que arribi l’últim dia. Saber dir que no al camí més fàcil, avançar sense por, ràpid que s’acaba el...Milers de persones somien en l’ideal i tu xaval et penses que ets immortal però jo t’aviso Siso, et pots fer mal que som molts més i junts, farem un salt.

Acció – On sóc ara

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario