24.6.13

Tinc una mania incofessable


Tinc una mania inconfessable i és que m'encanta capbussar-me  en els teus ulls, tocar-te en silenci, besar-te lentament per tot el cos. L'alba ens sorprén mirant-nos tendrament. Després de la batalla sempre ve la calma:  des del teu llit tot sembla diferent. Tinc una mania incontrolable i és que m'agrada mossegar-te en el bescoll, ficar-te les mans per dins de la brusa, jugar amb els teus pits. I arrancar els botons dels teus pantalons, amb tan poca destresa que rodolem per terra  com si fórem  dos gladiadors. Ja no aguante més, vaig a rebentar, sent calfreds per la columna vertebral. Quina sensació d'immortalitat! Com si tan sols existírem en el món nosaltres dos, com si acariciara els núvols amb les mans... Sent una alegria irreprimible cada vegada que em desperte al teu costat i em ve a la memòria la nit increïble que se n'ha anat volant. Isc al carrer, camine entre la gent, és hora de somriure, és el moment d'escriure cançons que parlen del present...


Pau Alabajos - Teoria del caos

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario