6.12.13

Això es de puta mare


Això és de puta mare, qui no ho veu és que és fava: les falles, els cotxes, l’ art de Calatrava. Anava per Montcada dominada pel GAV i acabí en ganes d'arrancar a algú més d'un queixal. Està fatal, carcamal, busca que no hi ha treball. Ves "aspai" que ahí de segur patinaràs, i on vas? Són temps de pegar a fugir, patir o donar un gir a aquesta merda de país. Misèria als barris, famílies senceres fora de casa. El tercer món arriba i no ve amb barcassa, ara pren forma de sentència judicial, fotent al personal. Un exemple a València és el barri del Cabanyal. I a la gent? li té igual, no és problema! Mentre arribe a casa prompte per veure a la Esteban. L'opi del poble ja no és la religió! És el futbol, els bous, la TDT i l’iPhone. La tecnologia eliminà la creativitat, creient que produiries més, tan sols per tindre un Mac. I mal, em dona fàstic com el "WhatsApp". Apaga'l! Que no et troben! Tin un poc de Llibertat. De vegades plore. Si sabera el que ignore, em pegaria un tret i diria adéu a l'home. I que no sone, cap melodia dels meus llavis. Amb tant vist, encara hi ha coses que em sorprenen. Com veure farmacèutiques amb la cura de la Sida o el Càncer, i ahí estan, rascant-se les panxes. Ja està bé! Em posa dels nervis! Sense avís un bis a bis amb bisturís i els faig tirar la bilis! Ja no em vull callar! Fills de puta! Cantaré perquè no em feu més mal! Fills de puta! Adrià t'ho diu en Valencià! Fills de puta! I això si que és de puta mare! Fills de la gran puta! Em miren al passar perdonant-me la vida un regidor, un policia i un xulo piscines. S'han cregut superiors. Per això així em miren? El “collejón” que els donava és de rècord Guiness! I quí més fresh que el que tens ací en peu, canviarà la veu però no el que feu l'hereu. Què voleu? Jo no em pose preu ni per Déu, estil gran com L'Egeu va sonant per tot arreu. Un nou quartell que no va a fer res al poble; de vegades l'eficiència no equival al nombre. "WOOO!!!, WOOO!!!" No és el sound de la police! "WOOO!!!, WOOO!!!" És la Guàrdia Civil! Volen fotre’ns i mentrestant tindre’ns controlats, Fuck that bastards, que el carrer no és privat. Si ens volem manifestar no han de poder aturar ni amb detencions ni amb cops de pal, pren la ciutat! Estic fins a la polla que us donen pel cul, Venen més cotxes de luxe mentre va augmentant l’atur. No hi ha futur per este rumb. És ben sabut: tots son fotuts de tragar merda al punt amb embut. Vergonya cavallers, vergonya. Sembla que està fet a conya el moderníssim pla Bolonya Això és de puta mare, ric per no plorar. Benvolguts i benvolgudes els ha servit Adrià. Ja no em vull callar! Fills de puta! Cantaré perquè no em feu més mal! Fills de puta! Adrià t'ho diu en Valencià! Fills de puta! I això si que és de puta mare! Fills de la gran puta!

Atupa – QuatribaRap


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario