12.12.13

Lluna


La vida no t'espera desperta i llença't-hi de cap. Si el temps vol anar de pressa gaudeix de cada instant. No duc més equipatge no em cal, ara ja sé volar. La llum que sempre em guia allà on s'acaba el mar.  Lluna somia les nits d'estiu rogent com s'atura el temps. Lluna bonica el món ja no és tan lleig, no te'n vagis més.  Queda't al meu costat, no te'n vagis més lluna, lluna. Queda't al meu costat, no te'n vagis més lluna, lluna. Vas néixer presonera la nit i el seu etern combat. Tots els matins jo et deia queda't al meu costat. Despert de nit i dia mai més jo vaig poder esbrinar. Com ho feia, com distingia el somni de la realitat. Lluna somia les nits d'estiu rogent com s'atura el temps. Lluna bonica el món ja no és tan lleig, no te'n vagis més. Queda't al meu costat, no te'n vagis més lluna, lluna. Queda't al meu costat, no te'n vagis més lluna, lluna.

Bongo Botrako – Revoltosa


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario