16.12.13

Lladre de cors, lladre de versos


Conec el teu antifaç, distingeixo els teus passos, reconec l'olor que fas I els teus moviments fugaços. Molt ràpid intueixo que et dec tornar a tenir al cap quan altre cop et penso a tu, i al meu cor robat.  Envaeixes el meu cap provocant malentesos que només sé solucionar escrivint-te aquests versos. I això és com si em robessis tota la inspiració. És com si m'obliguessis a fer-te una cançó.  Lladre de cors, lladre de versos, és perquè et dediqui cançons que passes dissimulant per tot allò que penso?  Lladre de cors, lladre de versos, És per fer-te teves les cançons que véns sempre a treure el cap pels pensaments més intensos?  Envaeixes el meu cap provocant malentesos que només sé solucionar escrivint-te aquests versos. I això és com si em robessis tota la inspiració. És com si m'obliguessis a fer-te una cançó.  Lladre de cors, lladre de versos, és perquè et dediqui cançons que passes dissimulant per tot allò que jo penso?  Lladre de cors, lladre de versos, és per fer-te teves les cançons que véns sempre a treure el cap pels pensaments més intensos?  Lladre que em vas robar el cor  i no te'l vas estimar, lladre que em vas robar el cor per deixar-lo abandonat, ara que em robes els versos i em fas fer-te una cançó, tapa't si vols les orelles quan en sentis el ressò.   Lladre de cors, lladre de versos, és perquè et dediqui cançons que passes dissimulant per tot allò que jo penso?  Lladre de cors, lladre de versos, és per fer-te teves les cançons que véns sempre a treure el cap pels pensaments més intensos?

Anna Roig i l'Ombre de Ton Chien - Bigoti vermell


(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario