25.5.14

Filles de la ignorància


Caminen descalces i fan soroll de gat a la foscor. Jo m'hi apropo lentament però em veuen i s'en van i diuen: No, no, no ens agafaràs mai.  I en mig d'una cursa em clavo un tros de branca dins d'un ull. Caic a terra rodolant i vaig barranc avall i penso: No, no, no m'està passant a mi.  Anem junts filles de la ignorància a un lloc secret que us portaré. Surt fum del mig de l'abundància.  I esperen contentes que arribi amb un regal als pantalons. Van plegant la roba que s'han tret en un segon i diuen: No, no, no, no pot tardar tant.  I jo que amb prou feines em puc mantenir dret per caminar. Elles s'han cansat, donen el joc per acabat i penso: No, no, no m'està passant a mi.  Anem junts filles de la ignorància a un lloc secret que us portaré. Surt fum del mig de l'abundància.

Falciots Ninja – VS

(lletra: viasona.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario