22.8.14

Espaguetis amb tonyina


Hi haurà un dia en què deixi de fumar i de menjar espaguetis amb tonyina, i tot s'arreglarà sol.  Fregaré la casa un cop a la setmana i tindré un estat d'ànim més estable i tot s'arreglarà sol.  Potser serà quan tingui un fill, potser serà quan visqui amb tu, potser demà ho veig tot diferent.  Parlaré dels meus dubtes amb el psicòleg i seré tan digne com eren mons pares quan ells eren com jo.  Potser serà quan tingui un fill, potser serà quan visqui amb tu, i de moment va tot tant lent. Potser quan ordeni el meu cap, potser si algun dia sóc ric, potser si no em fa por fracassar.  I mentrestant ens anem fent grans veient com se'n surt la gent del voltant. Potser jugant, potser viatjant, mai podrem entendre en què estem fallant.  Hi haurà un dia en què deixi de fumar i de menjar espaguetis amb tonyina, i tot s'arreglarà sol.  Potser serà quan tingui un fill, potser serà quan visqui amb tu, i de moment va tot tant lent. Potser quan ordeni el meu cap, potser si algun dia sóc ric, potser si no em fa por fracassar.  He de canviar de dieta ja! He de canviar de dieta ja! He de canviar de dieta.

Rosa-Luxemburg - Espaguetis amb tonyina

(lletra: viasona.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario